Автоцентр на Столичном (044) 206 80 00
Меню
 

Новий Opel Insignia вже в автоцентрі на Столичному!

ПІДПИСКА НА РОЗСИЛКУ

Дізнавайтеся новини першими

15.09.2017

Поспішаємо повідомити радісну новину - нові Opel Insignia вже доступні для продажу в Автоцентрі!

Абсолютно новий Opel Insignia, який отримав нову відмінну форму, вже прибув в Україну і доступний українським клієнтам в Автоцентрі на Столичному. Модель, що отримала нові риси, відтепер має новий, більш динамічний спортивний образ, який підкреслюється профілем купе, а сам кузов виконаний в абсолютно новій архітектурі.

Opel Insignia Grand Sport

Все це дозволяє моделі забезпечувати реальне задоволення від керування,  а також простір та комфорт в салоні. І це не порожні слова, оскільки рівень комфорту та безпеки нового Opel Insignia цілком можна ставити за приклад флагманським моделям інших автовиробників. Разом з вражаючими скульптурними лініями екстер’єру та атмосферою впевненості і спокою в салоні, друге покоління Insignia також пропонує широкий ряд інноваційних технологій, починаючи запатентованою системою фар із матричним освітленням Opel IntelliLux LED® та новітньою системою повного приводу, закінчуючи надсучасними системами допомоги водію та системою проекції основних показників на лобовому склі. Додайте сюди вже традиційну для Opel першокласну розважально-інформаційну системою із можливістю інтеграції із вашим смартфоном, і Ви отримаєте майже ідеальний автомобіль.

Загалом, новий Opel Insignia викликає захоплення відмінною керованістю, більш просторим салоном та відмінним співвідношенням ціни та якості, що робить цей автомобіль реальним претендентом на членство в клубі преміальних брендів.

Якщо ж зупинитись на технічних удосконаленнях нового Opel Insignia, то слід відмітити, що вперше модель отримала інтелектуальний повний привід, восьмиступінчасту автоматичну коробку передач та камеру кругового огляду 360°. Разом з турбодвигунами нового покоління, в залежності від варіанту комплектації, автомобіль став ще більш динамічним ніж будь-коли раніше і зможе приємно вразити водія завдяки прозорому керуванню та прямим реакціям. Також новий Opel Insignia, оснащений багатьма системами останнього покоління, які асистують водієві і не тільки дбають про безпеку своїх пасажирів, а й пішоходів. Так, це перший Opel з активним алюмінієвим ковпаком, який в разі зіткнення з пішоходом піднімається за мілісекунди, щоб збільшити відстань між жорсткими деталями двигуна та пішоходом під час аварії, що значно покращує захист.

«Opel робить впевнений крок вперед і вгору з новим поколінням Insignia. Наш флагман має величезну кількість інновацій та високотехнологічних систем для кожного, що робить управління автомобілем ще безпечнішим і комфортнішим. Жоден інший автомобіль в цьому сегменті не може похвалитися такою кількістю ультрасучасних технологій. Ми зробили його легким, динамічним та таким, що викликатиме захоплення свого власника. До того ж, команда наших дизайнерів наділила Grand Sport і Sports Tourer винятковим поєднанням елегантності і атлетизму» , - сказав генеральний директор Opel д-р Карл-Томас Нойманн.

Тим самим, нова модель від Opel має ідеальну позицію для досягнення успіху, який святкувало перше покоління в конкурсі «Автомобіль року 2009», а автомобіль розійшовся тиражом в 900 000 штук.

Якщо ж говорити про модифікації флагманських моделей Insignia Grand Sport та Sports Tourer, то прототипом для них став вражаючий концепт-кар Opel Monza, або Monza Concept, який надихав дизайнерів, і дозволив в процесі розробки максимально близько передати риси реальному серійному автомобілю.

Новий Opel INSIGNIA GRAND SPORT та Opel MONZA CONCEPT

При цьому, результат перевершив всі сподівання. Нове покоління Insignia Grand Sport стало більш атлетичним і важить на 175 кілограмів менше за попередника; а новий Sports Tourer скинув навіть більше і став на 200 кілограмів легшим. В той самий час колісна база абсолютно нової архітектури була збільшена на 92 міліметри і тепер сягає 2829 мм, ширина колії також збільшилась на 11 мм, а висота автомобіля стала меншою на 29 мм. Разом з спадаючою лінією даху, формою радіаторної решітки та тонкими лініями передніх фар та задніх стоп-сигналів, все це наділяє силует Insignia Grand Sport атлетичними та елегантними рисами чотиридверного купе. Не варто забувати і про аеродинаміку, тож новий Grand Sport має зразковий коефіцієнт опору на рівні 0.26, що робить цей автомобіль одним з самих аеродинамічних в класі.

Новий Insignia Grand Sport отримав багато різних мотивів від атлетичного Monza Concept, але ще більше рис можна побачити в моделі Insignia Sports Tourer. Новачок виглядає значно атлетичніше та динамічніше. Враження від його силуету посилюється завдяки збільшеній колісній базі, зменшеному передньому звісу та збільшеним передній та задній коліям. Виштамповка у вигляді фірмового «леза» починається з передньої двері і спадає у напрямку до задніх дверей, допомагаючи йти погляду від передньої частини автомобіля до задньої і назад. Така риса дизайну ставшого знаковим Monza Concept, як хромована окантовка бічного скління, динамічно перетікає в задні ліхтарі, виконані за LED-технологією і візуально ще більше знижує задню частину Insignia Sports Tourer до 1500 мм, наділяючи модель ще більш атлетичними рисами.

Новий Opel INSIGNIA GRAND SPORT - Задні світлодіодні фари

Сріблясті релінги на даху у якості стандартного оснащення в усіх комплектаціях посилюють відчуття високої якості дизайну.
Стосовно інтер’єру, то він виконаний в новій Insignia з надзвичайною увагою до деталей. Як і екстер’єрі, кокпіт яскраво відображає філософію дизайну Opel, коли «скульптурний артистизм зустрічається з німецькою точністю». Сидіння водія розташоване нижче, ніж в попередній версії і таким чином ще краще інтегроване в конструкцію автомобіля, додаючи відчуття спортивності та покращуючи відчуття керування.

Opel INSIGNIA GRAND SPORT Інтер'єр

Багато уваги також приділено органам управління і інформаційно-розважальному інтерфейсу. В той час як проекційний дисплей забезпечує водія всією найважливішою інформацією, безрамковий  тачскрін монітор системи IntelliLink є відображенням витонченості та технічної досконалості. Велика кількість функцій доступна через тачскрін, роблячи тим самим управління ще простішим завдяки простому інтерфейсу.

Opel INSIGNIA GRAND SPORT Інтер'єр

Центральна панель створена таким чином, щоб скомпонувати три окремі функціональні зони (з верху до низу: інформаційно-розважальна, кліматична система, асистуючі системи), що дозволяє швидко та інтуїтивно отримати доступ до управління.
Пасажири заднього ряду також значно виграли від зміни пропорцій и зможуть оцінити більше простору.

Opel INSIGNIA GRAND SPORT Простір для пасажирів ззаду

Приміром, багажне відділення Insignia Grand Sport може складати від 490 до 1450 літрів, що можна вважати вражаючим показником, тоді як новий Sports Tourer пропонує максимум на рівні 1665 літрів, що більше на 130 літрів, ніж у моделі попередника. Разом з тим, опційний панорамний дах розміром 1400 на 860 міліметрів пропонує неймовірний вид, завдяки тому, що задня кромка розташована позаду голів пасажирів заднього ряду.

Також Sports Tourer пропонує і цілий ряд нових практичних рішень: для того, щоб процес завантаження багажу став ще простішим, кришка багажника може відкриватись з допомогою жесту ноги, без необхідності торкатись автомобіля. В поєднанні з безключовим доступом (“Keyless Open & Start”) простого жесту ногою під заднім бампером достатньо щоб відкрити багажник, а повторний такий жест закриє багажник. Інтелектуальна система може розпізнавати будь-які перепони або об’єкти і зупиняє механізм у випадку небезпеки. Також оновлення зазнала заливна горловина для палива: інженери Opel вирішили змінити підхід до конструювання цього елементу і тепер заправка стала ще простішою, швидшою і чистішою.

Нова Insignia така ж динамічна як і виглядає зовні. Автомобіль доступний з широким асортиментом економічних, турбованих двигунів останнього покоління та трансмісій. Вони розроблялись з метою забезпечити виключну ефективність у реальних умовах та зменшити споживання палива. Випробування проводились за WLTP методикою (Всесвітня Гармонізована Процедура випробувань легкових автомобілів, яка у порівнянні з тестами за методом NEDC, відображає більш реально умови експлуатації автомобіля), за результатами яких витрати палива двигунів, доступних для нової Insignia (бензиновий півторалітровий турбо, 1.6 турбодизель) зменшились від 3 до 10%, порівнюючи з аналогами, що стояли на попередньому поколінні.

Ряд силових установок починається від новітнього економічного бензинового двигуна об’ємом 1.5 літри з турбіною який видає 103 кВт/140 л.с. та 121 кВт/165 л.с. (витрачаючи за методом NEDC у випадку з модифікацією Grand Sport в місті 7.3 л на 100 км, 4.8-4.7 літрів за містом і 5.7 літрів на 100 кілометрів в змішаному циклі; для Sports Tourer відповідно ці показники становлять 7.7-7.5, 5.3-4.8 та 6.2-5.8 літрів на 100 кілометрів для міскього, заміського та змішаного режимів. Також заслуговує на увагу топовий бензиновий двигун нової Insignia.

Дволітровий турбо видає 191 кВт/260 л.с. та максимальний крутний момент в 400 Нм (витрата за методом NEDC становить для Grand Sport 11.2 літри в місті, 7.1 за містом та 8.6 літрів на 100 кілометрів в комбінованому циклі; для Sports Tourer ці цифри відповідно становлять 11.5, 7.1 та 8.7 літрів на 100 кілометрів. Дволітровий чотирициліндровий агрегат йде в поєднанні з повністю новою восьмиступеневою автоматичною трансмісією, яка забезпечує плавні перемикання передач та витонченою системою повного приводу – що є унікальним поєднанням в цьому сегменті. В цій високотехнологічній системі повного приводу два мультиплікатори зчеплення встановлені на задній осі можуть прискорювати кожне колесо окремо в долі секунди в залежності від дорожньої ситуації.

Силові установки, які пропонуються для Grand Sport, комплектуються новою шестиступеневою механічною трансмісією у випадку з популярними дизельними двигунами 1.6 літри потужністю від 81 кВт/110 л.с. та 100 кВт/136 л.с. (які споживають за методикою NEDC 5.1-4.6 літрів в місті, 3.9-3.6 літрів за містом та 4.3-4.0 літри в змішаному циклі). Над ним розташувався удосконалений дволітровий дизель, який також буде доступний для Sports Tourer потужністю 125 кВт/170 л.с. (за методом NEDC витрата складає 6.7 літрів в місті, 4.3 літри на трасі та 5.2 літри в змішаному режимі; для моделі Sports Tourer за цією ж методикою витрати становлять відповідно 6.9 літрів, 4.3 та 5.3 літри на 100 кілометрів шляху). Більш широкий асортимент дизельних двигунів буде доступний  для кузова універсал вже найближчим часом.

Зрозуміло, що питання безпеки залишається зараз одним з головних і в цьому плані нова Insignia також на висоті. Нова Insignia вражає не лише ультрасучасними технологіями в силових установках, а і найновішими асистентами та опціями, що відповідають за комфорт. Жодна з моделей в цьому сегменті не пропонує такого широкого набору технологій з безпеки, як нове покоління флагмана від Opel.

Одна з найяскравіших опцій в прямому та переносному сенсі – друге покоління інноваційної адаптивної системи головного світла IntelliLux LED® matrix light, з 32 LED сегментами, що вдвічі більше ніж в Astra. Збільшена кількість LED сегментів забезпечує формування більшої кількості режимів освітлення, для адаптації до поточної дорожньої ситуації з ще більшою точністю, швидкістю та плавністю перемикань. Для покращення видимості навіть при проходженні поворотів з увімкненим дальнім світлом, інженери Opel додали до IntelliLux LED® інноваційну функцію активного підсвічування поворотів до матричних фар головного світла в новій Insignia. На додачу, LED сегменти розташовані в модулі, що відповідає за ближнє світло забезпечує додаткове освітлення в режимі дальнього світла на відстань до 400 метрів.

Серед додаткових систем, що асистують водієві:

  • Head up дисплей що відображає таку важливу інформацію як швидкість, дорожні знаки, задане обмеження швидкості та адаптивний круїз-контроль, підказки навігатора просто перед очима водія.
  • 360° камера складається з 4 окремих камер, по одній з кожного боку автомобіля, що забезпечує можливість подивитись на автомобіль з ніби висоти, таким чином полегшуючи паркування та маневри на невисоких швидкостях.
  • ACC – адаптивний круїз-контроль з аварійним гальмуванням використовує радар для вимірювання дистанції до автомобіля, що рухається попереду, відповідно адаптуючи швидкість і розпочинає гальмування у разі необхідності.
  • Lane Keep Assist – система дотримання рядності з автоматичним коригуванням курсу. Якщо система фіксує, що автомобіль без втручання водія починає залишати смугу, в якій він рухається, про це сигналізує дисплей і автомобіль приймає заходів з плавного підрулювання задля повернення автомобіля в смугу.
  • Rear Cross Traffic Alert – попередження про об’єкти, що рухаються в поперечному напрямку. Система використовує сенсори радарів в задньому бампері для визначення об’єктів, які наближаються з відстані до 20 метрів під кутом 90 градусів зліва чи справа, коли автомобіль здає назад виїзжаючи з парковочного місця.

Стосовно комфорту та розваг в новому поколінні Insignia, можна говорити про те, що ця модель задає стандарти і в цих дисциплінах. Кращий приклад це преміальні ергономічні сидіння, сертифіковані “Aktion Gesunder Rücken” (кампанія за здорові спини). Вони пропонують унікальну комбінацію з регульованих електроприводом бокових валиків, масажної функції, пам’яті та вентиляції на додачу до багаточисельних можливостей регулювання та налаштувань. Пасажири другого ряду також можуть розраховувати на комфорт, оскільки їх сидіння, як і сидіння водія і переднього пасажира, доступні з опцією підігріву. До того ж, лобове скло з підігрівом гарантує гарну видимість та швидке позбавлення від інею в холодну пору року, в той час як кермо з підігрівом забезпечить комфорт водієві під час управління.

Якісна інфоромаційно-розважальна система та виключні комунікаційні здатності – обидві характеристики є типовими для Opel – забезпечуються останнім поколінням системи IntelliLink, сумісної з пристроями Apple та Android. І в той час коли смартфони легко інтегруються в інформаційно-розважальну систему автомобіля, відтепер пристрої можуть заряджатись з використанням безпровідної технології.

Інформацію стосовно подробиць про модель, а також доступних комплектацій та варіантів оснащення Ви легко можете дізнатися, відвідавши салон OPEL в Автоцентрі на Столичному або за телефоном, а також Ви можете записатися на тест-драйв.

Дізнатися більше про модель Opel Insignia Grandsport Ви можете тут.