АВТОІСТОРІЯ
Wrangler - сімейство автомобілів, що заслужило особливе ставлення з боку власників бренду Jeep та всіх любителів позашляховиків. За роки існування Вранглер еволюціонував, але при цьому зберіг характерний зовнішній вигляд, а також якості, які зробили його настільки популярним. Це висока універсальність, надійність та практично абсолютна прохідність.
У кінці 2017 року компанія презентувала оновлену модель Jeep Wrangler 2018 - полегшену, «осучаснену», але при цьому цілком впізнавану. Безсумнівно, перед нами все той же Вранглер, з характерною радіаторною решіткою, круглими фарами, знімними дверима та складним лобовим склом. При цьому конструктори моделі 2018 року не поскупились на зміни. Використання алюмінію в конструкції кузова дозволило полегшити машину на 90 кг. Звичайно, не на шкоду міцності.
Крім того, в моделі Wrangler 2018 реалізовано більше сотні змін різного рівня:від зменшеного числа болтів, які відкручуються, щоб опустити скло (було 26, стало 4), до зміни форми крил.
Якщо вам сподобався оновлений Jeep Wrangler, купити у 2018 році ви зможете одну з двох модифікацій:
У 2019 планується розширення лінійки завдяки появі ще одного двигуна - дизеля EcoDiesel на 3 літри, потужністю до 260 к.с. (Буде доступний не на всіх моделях).
Важлива тенденція у рестайлінговий версії Вранглер - зменшення споживання пального. На економію працює все: від лобового скла зі збільшеним нахилом, до спойлера, якого не було в попередніх моделях.
Усередині Wrangler 2018 теж змінився. В обробці салону дизайнери використали алюміній та натуральну шкіру гарної вичинки. При цьому краса не завдала шкоди практичності: усі точки дотику, кнопки та важелі, оснащені накладками з еластичного полімеру. Це підвищує зносостійкість шкіряного салону, полегшуючи управління бортовим комп'ютером та іншими функціями машини.
Модель 2108 року зберегла те, за що люблять оригінальний Вранглер - хорошу прохідність в будь-яких умовах. Кліренс понад 27 см, силова установка, коробка передач, «позашляхові» шини - все це дозволяє власнику загнати машину в будь-який яр, а потім вибратися з нього без видимих зусиль.
Під час випуску оновленої моделі культового автомобіля завжди є ризик «перестаратися», змінивши те, що чіпати не варто. Творці нового Wrangler 2018 не допустили цієї помилки, тому ця модель стане гідним продовженням легендарної серії.
Комплектація | ||
Тип кузову | 3 дверний | 5 дверний |
Двигун | ||
Тип Двигуна | Бензиновий | |
Робочий об'єм (см³) | 1995 | |
Потужність к.с. / об.хв | 272 / 5 250 | |
Крут.момент, Нм при об.хв | 400 при 3 000 | |
Коробка передач | ||
Тип привода | повний | |
КПП | 8АТ | |
Гальма | ||
Передні | Дискові вентильовані | |
Задні | Дискві монолітні | |
Передня | Залежна, з подвійними поздовжними ричагами, тягою Панара, стабілізатором поперечної стійкості та газовими амортизаторами | |
Задня | Залежна, з подвійними поздовжними ричагами, тягою Панара, стабілізатором поперечної стійкості та газовими амортизаторами | |
Витрати палива на 100км (АКП), л | ||
Міський цикл | 10,6 | 11 |
Траса | 8,3 | 8,5 |
Змішаний цикл | 9,4 | 9,8 |
Об'єм паливного баку | 70 | 81 |
Швидкісні характеристики | ||
Максимальна швидкість, км/год | 180 | 180 |
Розгін до 100 км/год, с | 8,4 | 8,5 |
Розміри, мм | ||
Довжина/Ширина/Висота | 4 334 / 1 894 / 1 839 | 4 882 / 1 894 / 1 838 |
Колісна база | 2459 | 3008 |
Позашляхові характеристики | ||
Кут заїзду, ⁰ | 34,8 | |
Кут з'їзду, ⁰ | 29,2 | |
Поздовжній кут прохідності, ⁰ | 26,2 | 20 |
Кліренс, спереду / ззаду | 269 / 251 | |
Вага автомобіля, кг | ||
Споряджена маса (АТ) | 2313 | 2495 |
Акція поширюється на всі бренди легкових автомобілів, а саме на: Авто брендів УкрАВТО та Авто інших брендів.
Акція поширюється на всі бренди легкових автомобілів, а саме на: Авто брендів УкрАВТО та Авто інших брендів.
Захист від вірусів та бактерій! Спеціальна пропозиція до 31.07.2020
Це свідчить про його здатність добре їздити по бездоріжжю. Це є підтвердженням майстерності Wrangler і гарантує, що за його кермом можна буде безпечно рухатися абсолютно на будь-якому шляху. Він підтримує традицію бренду Jeep®, що має легендарне зчеплення, кліренс, маневреність, артикуляцію та здатність переїжджати водяні перешкоди.
ROCK-TRAC® Забезпечує ідеальний контроль та значно збільшує наявний крутний момент на колесах, що дозволяє здійснювати екстремальні позашляхові маневри, з передаточним числом найнижчої передачі 4:1, що дозволяє рухатись на нижчій швидкості зі збільшеним крутним моментом коліс.
COMMAND-TRAC® Система Command-Trac® 4×4, що призначена для подолання найпопулярніших позашляхових маршрутів, поставляється в стандартній комплектації Wrangler Sport та Wrangler Sahara, і забезпечує рівну потужність для всіх чотирьох коліс, щоб забезпечити найвищу якість роботи взимку.
Під час руху по спуску програма “Контроль спуску” допомагає підтримувати попередньо встановлену швидкість шляхом контролю за гальмами та ручкою газу. При в’їзді на схил програма “Допомога на підйомі” затримує гальма на короткий проміжок часу, коли ви знімаєте ногу з гальма, що дозволяє прискоритись без відкату.
ВІДКЛЮЧЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО СТАБІЛІЗАТОРА ПОПЕРЕЧНОЇ СТІЙКОСТІ
Ця система, стандартна для Rubicon, дозволяє автоматично відключати електронний стабілізатор при русі до 30 км/год у режимі 4ЛО. Передні колеса можуть потім опуститись та стиснутись на 25%.