Автоцентр на Столичном
Меню
Jeep Wrangler  model ua
Jeep Wrangler

Потужність двигуна

272 к.с.

Змішаний цикл витрати

9.8 л

Jeep Wrangler

New Jeep Wrangler - одвічна класика в сучасному виконанні

АВТОІСТОРІЯ

Wrangler - сімейство автомобілів, що заслужило особливе ставлення з боку власників бренду Jeep та всіх любителів позашляховиків. За роки існування Вранглер еволюціонував, але при цьому зберіг характерний зовнішній вигляд, а також якості, які зробили його настільки популярним. Це висока універсальність, надійність та практично абсолютна прохідність.

New Jeep Wrangler 2018

У кінці 2017 року компанія презентувала оновлену модель Jeep Wrangler 2018 - полегшену, «осучаснену», але при цьому цілком впізнавану. Безсумнівно, перед нами все той же Вранглер, з характерною радіаторною решіткою, круглими фарами, знімними дверима та складним лобовим склом. При цьому конструктори моделі 2018 року не поскупились на зміни. Використання алюмінію в конструкції кузова дозволило полегшити машину на 90 кг. Звичайно, не на шкоду міцності.

Що нового в моделі?

  • Полегшена алюмінієва платформа;
  • Бортовий комп'ютер з кольоровим екраном;
  • Мультимедійна система UConnect (FCA);
  • Системи контролю гальмування та сліпих зон;
  • Збільшене лобове скло, що покращує огляд;
  • Просторий салон з оновленим оздобленням.

Крім того, в моделі Wrangler 2018 реалізовано більше сотні змін різного рівня:від зменшеного числа болтів, які відкручуються, щоб опустити скло (було 26, стало 4), до зміни форми крил.

Jeep Wrangler 2018

Що під капотом у New Jeep Wrangler?

Якщо вам сподобався оновлений Jeep Wrangler, купити у 2018 році ви зможете одну з двох модифікацій:

  • З бензиновим двигуном V6 на 3,6 літра, потужністю 285 к.с., 3000 обертів у хвилину (це спадок від попереднього покоління Wrangler);
  • З турбованим чотирициліндровим двигуном на 2 літри, потужністю 272 к.с і обертовим моментом 400 Нм при 3000 оборотів за хвилину. У 2019 планується розширення лінійки за рахунок ще одного двигуна - дизеля EcoDiesel на 3 літри, потужністю до 260 к.с. (Буде доступний не на всіх моделях).

У 2019 планується розширення лінійки завдяки появі ще одного двигуна - дизеля EcoDiesel на 3 літри, потужністю до 260 к.с. (Буде доступний не на всіх моделях).

Джип Вранглер: комфорт та прохідність

Важлива тенденція у рестайлінговий версії Вранглер - зменшення споживання пального. На економію працює все: від лобового скла зі збільшеним нахилом, до спойлера, якого не було в попередніх моделях.

Усередині Wrangler 2018 теж змінився. В обробці салону дизайнери використали алюміній та натуральну шкіру гарної вичинки. При цьому краса не завдала шкоди практичності: усі точки дотику, кнопки та важелі, оснащені накладками з еластичного полімеру. Це підвищує зносостійкість шкіряного салону, полегшуючи управління бортовим комп'ютером та іншими функціями машини.

New Jeep Wrangler салон

Модель 2108 року зберегла те, за що люблять оригінальний Вранглер - хорошу прохідність в будь-яких умовах. Кліренс понад 27 см, силова установка, коробка передач, «позашляхові» шини - все це дозволяє власнику загнати машину в будь-який яр, а потім вибратися з нього без видимих ​​зусиль.

Новий погляд на традиції

Під час випуску оновленої моделі культового автомобіля завжди є ризик «перестаратися», змінивши те, що чіпати не варто. Творці нового Wrangler 2018 не допустили цієї помилки, тому ця модель стане гідним продовженням легендарної серії.

Технічні характеристики Jeep Wrangler

Комплектація
Тип кузову3 дверний5 дверний
Двигун
Тип ДвигунаБензиновий
Робочий об'єм (см³)1995
Потужність к.с. / об.хв272 / 5 250
Крут.момент, Нм при об.хв400 при 3 000
Коробка передач
Тип приводаповний
КПП8АТ
Гальма
ПередніДискові вентильовані
ЗадніДискві монолітні
ПередняЗалежна, з подвійними поздовжними ричагами, тягою Панара, стабілізатором поперечної стійкості та газовими амортизаторами
ЗадняЗалежна, з подвійними поздовжними ричагами, тягою Панара, стабілізатором поперечної стійкості та газовими амортизаторами
Витрати палива на 100км (АКП), л
Міський цикл10,611
Траса8,38,5
Змішаний цикл9,49,8
Об'єм паливного баку7081
Швидкісні характеристики
Максимальна швидкість, км/год180180
Розгін до 100 км/год, с8,48,5
Розміри, мм
Довжина/Ширина/Висота4 334 / 1 894 / 1 8394 882 / 1 894 / 1 838
Колісна база24593008
Позашляхові характеристики
Кут заїзду, ⁰34,8
Кут з'їзду, ⁰29,2
Поздовжній кут прохідності, ⁰26,220
Кліренс, спереду / ззаду269 / 251
Вага автомобіля, кг
Споряджена маса (АТ)23132495

Кольори

Вогняний червоний
 
Мохіто
 
Білосніжний
 
Глибокий синій, металік
 
Кришталевий граніт, металік
 
Помаранчевий
 
Чорний
 
Природний сірий, металік
 

Акції

пропозиції на модельний ряд

Jeep Wrangler носить відзнаку Trail Rated®

Це свідчить про його здатність добре їздити по бездоріжжю. Це є підтвердженням майстерності Wrangler і гарантує, що за його кермом можна буде безпечно рухатися абсолютно на будь-якому шляху. Він підтримує традицію бренду Jeep®, що має легендарне зчеплення, кліренс, маневреність, артикуляцію та здатність переїжджати водяні перешкоди.

Переваги автомобіля Джип Вранглер

  • Дизельний двигун 2.8 CRD
  • Двигун, оснащений системою безпосереднього вприскування палива (CRD), 2.8 16V DOHC
  • 4-циліндром потужністю 200 к.с. при 3600 об/хв та крутним моментом 460 Нм при 1600-2600 об/хв (з автоматичною трансмісією)
  • ROCK-TRAC® Забезпечує ідеальний контроль та значно збільшує наявний крутний момент на колесах, що дозволяє здійснювати екстремальні позашляхові маневри, з передаточним числом найнижчої передачі 4:1, що дозволяє рухатись на нижчій швидкості зі збільшеним крутним моментом коліс.

  • COMMAND-TRAC® Система Command-Trac® 4×4, що призначена для подолання найпопулярніших позашляхових маршрутів, поставляється в стандартній комплектації Wrangler Sport та Wrangler Sahara, і забезпечує рівну потужність для всіх чотирьох коліс, щоб забезпечити найвищу якість роботи взимку.

Контроль спуску та допомога на підйомі

Джип ВранглерПід час руху по спуску програма “Контроль спуску” допомагає підтримувати попередньо встановлену швидкість шляхом контролю за гальмами та ручкою газу. При в’їзді на схил програма “Допомога на підйомі” затримує гальма на короткий проміжок часу, коли ви знімаєте ногу з гальма, що дозволяє прискоритись без відкату.

ВІДКЛЮЧЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО СТАБІЛІЗАТОРА ПОПЕРЕЧНОЇ СТІЙКОСТІ

Ця система, стандартна для Rubicon, дозволяє автоматично відключати електронний стабілізатор при русі до 30 км/год у режимі 4ЛО. Передні колеса можуть потім опуститись та стиснутись на 25%.