Автоцентр на Столичном
Меню
 

Opel: перезавантаження. Яким буде бренд в Україні.

ПІДПИСКА НА РОЗСИЛКУ

Дізнавайтеся новини першими

28.03.2019

OPEL: очікування та плани

з 1 січня 2019 року управління продажами і сервісним обслуговуванням марки Opel в Україні перейшло до українського представництва Групи PSA. У зв'язку з цим відомий німецький бренд чекає справжня «перезавантаження». Згідно глобального стратегічного плану, Вже в цьому році українці отримають розширену дилерську мережу, широкий і сучасний модельний ряд, а також вдосконалені стандарти обслуговування і сервісу.

Протягом усієї своєї вікової історії німецький бренд Opel створював масові, сучасні та надійні автомобілі, чим заслужив прихильність не тільки на своїй батьківщині, але й далеко за її межами. Якість і довговічність вже стали синонімами марки. Завдяки глобальному стратегічному плану, Бренд Opel в рамках Групи PSA отримав новий виток свого розвитку. Основне завдання - прискорити зростання, поліпшити фінансові показники і впровадити інноваційні рішення концерну.

Ця ж стратегія буде адаптована і для українського ринку: оновлена ​​дилерська мережа, широка представленість автомобілів як нового модельного року, так і минулого, а також поліпшення якості післяпродажного обслуговування.

«У нашої команди амбітна мета: в 2019 році ми плануємо продати близько 1100 автомобілів і підвищити частку ринку до 1,2%, в довгостроковій перспективі - перемістити відомий німецький бренд з останніх рядків статистики продажів в Україні як мінімум в першу десятку», - коментує плани марки на українському ринку Дамьен Мартан-Кошер, директор «Пежо Сітроен Україна». «Так, це дійсно виклик, і ми до нього готові. Зрозуміло, для досягнення такого результату нам буде потрібно багато часу і зусиль, причому загальних - як з боку представництва, так і з боку дилерської мережі. Тому вибору надійних партнерів ми віддали найвищий пріоритет ».

Група PSA будує дуже серйозні плани з продажу Opel на 2019 рік. Очікується, що до кінця року українці придбають понад 1100 автомобілів німецького бренду, що дозволить завоювати частку на вітчизняному автомобільному ринку в 1,2%. У порівнянні з 2018-м продажі зростуть уп'ятеро!