Автоцентр на Столичном (044) 206 80 00
Меню
 

PEUGEOT змінив логотип на честь 210-річного ювілею і запустив всеукраїнську рекламну кампанію

ПІДПИСКА НА РОЗСИЛКУ

Дізнавайтеся новини першими

11.12.2020

У 2020 році PEUGEOT святкує важливу дату - 210 років з дати заснування компанії. За свою історію Бренд пройшов шлях від маленької сімейної сталеварної майстерні до всесвітньо відомого виробника якісних і інноваційних автомобілів. 

На честь свого ювілею, Бренд PEUGEOT розгорнув масштабну рекламну кампанію, яка включила в себе як зміни бренд-айдентики, сторітеллінг і медійне просування, так і оффлайн-активації з традиційними медіамайданчиками. 

Глобальний слоган рекламної кампанії звучить як «2-1-0 - Поїхали!». Це своєрідний «відлік» до нової вісі розвитку, нових вершин, нових перемог. 

І почнемо ми, мабуть, з самого головного - перетворення логотипу, який знаменує багату спадщину бренду і його основоположні цінності: гнучкість, міцність і швидкість. Лев, символ Бренду, зображений в профіль і підкреслений стрілою.

Це відсилання до одного з найперших логотипів PEUGEOT, зареєстрованого в 1858 році. Напис «210 років» говорить сам за себе - це данина минулому і погляд в майбутнє. Чорний і білий кольори логотипу підкреслюють стриманість і розсудливість. А коло, що обрамляє Льва, візуально робить ідею цілісною і як би «збирає воєдино» цінності компанії. Новий логотип покликаний стати відмінністю, який кожен, хто долучився до Бренду буде носити з гордістю. Спеціальний логотип на честь 210-річчя Бренда був розроблений дизайнерами студії PEUGEOT Design Lab. 

Компанія розповідала свою історію і в соцмережах. У жовтні на популярних майданчиках Facebook, Instagram, Twitter и Linkedin дебютували 13 короткометражних фільмів про найважливіші історичні моменти і перемоги PEUGEOT. 

Культовый PEUGEOT 205, автомобіль, який не можна не любити! 

Шарлатаны в гонке INDY 500. Хочете дізнатися, як три молодих хлопця довели, що всі неправі? 

Ле-Ман 1993: що може бути краще, ніж зайняти весь подіум? 

А також в сторіз інтернет-користувачі вибирали фаворита на звання легенди Бренду. Протягом жовтня місяця велася напружена боротьба серед легендарних моделей PEUGEOT, таких як: PEUGEOT 404 Coupe, PEUGEOT 205 GTi, PEUGEOT 905 Le Mans, PEUGEOT e Legend і 508 PSE. 

Кожен користувач соціальних мереж міг познайомитися з претендентами і віддати свій голос за улюбленця. Перемогу здобула заряджена новинка 508 PSE - це найпотужніший серійний автомобіль, коли-небудь побудований Брендом PEUGEOT. 

А також, було запущено спеціальну пропозицію в офіційній дилерській мережі PEUGEOT в честь свята. З 1 по 30 жовтня діяли особливі умови покупки автомобіля і гарантований подарунок новим клієнтам. 

Механіка проста і зрозуміла: 

  • реєстрація на спеціальному лендінгу дає можливість отримати один з трьох подарунків при покупці; 
  • прохоженія тест-драйву дає можливість дізнатися свою спецціну на покупку; 

У свою чергу, йшла активна підтримка даної кампанії на всіх медійних каналах і ресурсах. Був запущений рекламний ролик на телебаченні, який в динамічній і стильнію формі розповідав про кампанію. По всій країні можна було зустріти білборди з рекламними банерами, а також, йшла активна підтримка діджиталу. За допомогою даних каналів коммункації, Бренду вдалося охопити ще більшу аудиторію, проконтактувати із ними, а також запросити відвідати дилерські центри PEUGEOT. 

Яких результатів вдалося досягти завдяки даній рекламній кампанії. 

З 1 по 31 жовтня на сайті PEUGEOT зареєструвалися і отримали свій персональний код 1 098 осіб. У період промо-кампанії трафік на офіційному сайті Бренда виріс на більш ніж 41%. Даний результат дозволив конвертувати онлайн користувачів в реальних відвідувачів дилерських центрів. Так за час кампанії трафік в салонах Бренда Peugeot виріс на15% в порівнянні з минулим місяцем. 

Ще одним важливим результатом стали продажі нового міського кросовера PEUGEOT 2008. За підсумками жовтня, кросовер PEUGEOT 2008 зайняв позицію лідера у своєму класі B-SUV. Що не дивно - адже новинка може запропонувати покупцям стильний дизайн, широкий вибір моторів і комплектацій, високотехнологічне оснащення. Успіх кросовера важливий не тільки в розрізі свого класу, але і для PEUGEOT в цілому - це дозволяє Бренду займати високу позицію на автомобільному ринку України. 

Також великий відгук у аудиторії викликали 13 короткометражних фільмів про найважливіші події з історії PEUGEOT - майже 1 млн чоловік познайомилися з Брендом з найтривалішою історичною спадщиною в автомобільному світі.