Комерційні автомобілі Peugeot Boxer вважаються кращими у своєму класі. З ними вантажоперевезення стають безпечними та комфортними. Лінійка відома різноманітністю модифікацій кузова, тому відповідає вимогам різних видів бізнесу. Модифікація Пежо Боксер Шасі кабіна визнана універсальною, адже дозволяє використовувати шасі для встановлення різного устаткування.
Boxer шасі легко переобладнати в:
Окрім універсальності, Пежо Боксер славиться відмінними тяговими можливостями й сучасною системою безпеки. Авто оснащене ефективними подушками безпеки, а також системою ABS. Остання дуже важлива для комерційного транспорту, особливо у сфері вантажоперевезень. З цим автомобілем тривалі рейси здаються приємною подорожжю.
Автомобілі Peugeot Boxer шасі+кабіна оснащені дизельними двигунами 2.2 HDI 130, що відповідають нормам токсичності Euro5. Силові установки мають потужність 130 к.с. і працюють у зв'язці з 6-ступінчастою механічною КПП. Потужний двигун і трансмісія роблять ці автомобілі однаково ефективними при будь-яких навантаженнях.
Традиційно для вантажних автомобілів французької компанії, спереду встановлена незалежна підвіска типу MacPherson. Вона доповнена стабілізаторами поперечної стійкості, а також трикутними важелями. На задніх колесах встановлені поздовжні ресори (одно- або дволистова), які гарантують міцність конструкції, але при цьому низьку висоту завантаження.
Для комерційних автомобілів важливим аспектом є витрата палива, адже він визначає вартість послуг. У міському циклі Пежо Боксер споживає до 7,5 літрів на 100 км шляху, в заміському — не більш 8,7 літра. У змішаному циклі заявлена витрата палива на рівні 8,7 літра. Ця машина має одні з кращих показників споживання палива у своєму класі.
Комфорт кабіни, м'якість крісел, а також організація простору в комерційних автомобілях випробовуються тривалими поїздками. Салон цієї машини продуманий до дрібниць: від індивідуальних крісел з регулюванням нахилу до першокласної шумоізоляції. Сидіння розроблялися з урахуванням тривалих рейсів, тому оснащені регульованою підтримкою попереку. Між кабіною і вантажним відділенням встановлена перегородка, отже, під час їзди в салоні нічого не гримить.
У кабіні передбачені місця для зберігання документів і особистих речей. Масивні предмети зручно зберігати в стельовій полиці (місткість 22 літри), дрібниці — у речових відділеннях або ящиках, що закриваються на ключ. Також в салоні є відкидний столик для роботи з документами. Мікроклімат у кабіні створює кондиціонер з протипиловим фільтром, а також багаторівнева система обігріву.
Кузов | ||||||
Комплектація | CAB-335/L2 | CAB-335/L3 | CAB-435/L2 | CAB-435/L3 | CAB-440/L4 | DBL_CAB-335/L3 |
Кількість місць | 2/3 | 6/7 | ||||
Кількіть циліндрів/клапанів | 4/16 | |||||
Двигун | ||||||
Максимальна потужність КВт (к/с) | 96(130) | |||||
при об/хв | 3500 | |||||
Максимальний крут.момент, ЕЕС (Нм) | 320 | |||||
при об/хв | 2000 | |||||
Норма токсичності | ||||||
Екологічний класс | EURO V | |||||
Трансмісія | ||||||
Тип | 6-ти ступінчата | |||||
Підвіска | ||||||
Передня | Покращена MacPherson на трикутних важелях, пружинна з гідравлічними телескопічними амортизаторами | |||||
Задня | Поздовжні листові ресори, похилі гідравлічні телескопічні амортизатори | |||||
Гальмівна система | ||||||
передні гальма | Дискові вентильовані | |||||
Задні гальма | Дискові | |||||
Габарити | ||||||
Довжина, мм | 5358 | 5943 | 5358 | 5943 | 6308 | 5843 |
Ширина без/із дзеркалами, мм | 2050 | |||||
Колісна база | 3450 | 4035 | 3450 | 4035 | 4035 | 4035 |
Висота | 2254 | |||||
Маса | ||||||
Споряджена маса | 1635 | 1655 | 1675 | 1695 | 1710 | 1880 |
Повна маса | 3500 | 3500 | 3500 | 3500 | 4000 | 4000 |
Ємність бака для пального, л | 90 (125) | |||||
Вага автомобіля | ||||||
Максимальна швидкість, км/год | 155 | |||||
Прискорення 0-100 км/год,с | 10,7 | |||||
Витрата пального (міський цикл), л/100 км | 7,5 | |||||
Витрата пального (заміський цикл), л/100 км | 8,7 | |||||
Витрата пального (змішаний цикл), л/100 км | 8,7 | |||||
Викид СО2, г/км | 198 |
*Ціни станом на 19.03.2024.
Розрахунок в ГРН за курсом, зазначеним на сайті в день укладення договору.
Більше стилю, більше вигоди! PEUGEOT 408 зі складу в Україні став доступний з додатковою вигодою до 35 000 грн!
Власники PEUGEOT і CITROЁN можуть подарувати «другу молодість» своїм автомобілям, купуючи великі вузли і агрегати в зборі за спеціальними цінами - з вигодою до -70% від стандартних цін.
Для власників автомобілів PEUGEOT, CITROЁN і OPEL ідеальне рішення - заміна моторного масла за програмою «все включено» з використанням продуктів Eurorepar. При цьому, єдиний фіксований платіж вже включає в себе все необхідне: моторне масло, масляний фільтр та оплату робіт по заміні масла.
Комерційні автомобілі Peugeot Boxer вважаються кращими у своєму класі. З ними вантажоперевезення стають безпечними та комфортними. Лінійка відома різноманітністю модифікацій кузова, тому відповідає вимогам різних видів бізнесу. Модифікація Пежо Боксер Шасі кабіна визнана універсальною, адже дозволяє використовувати шасі для встановлення різного устаткування.
Boxer шасі легко переобладнати в:
Окрім універсальності, Пежо Боксер славиться відмінними тяговими можливостями й сучасною системою безпеки. Авто оснащене ефективними подушками безпеки, а також системою ABS. Остання дуже важлива для комерційного транспорту, особливо у сфері вантажоперевезень. З цим автомобілем тривалі рейси здаються приємною подорожжю.
Автомобілі Peugeot Boxer шасі+кабіна оснащені дизельними двигунами 2.2 HDI 130, що відповідають нормам токсичності Euro5. Силові установки мають потужність 130 к.с. і працюють у зв'язці з 6-ступінчастою механічною КПП. Потужний двигун і трансмісія роблять ці автомобілі однаково ефективними при будь-яких навантаженнях.
Традиційно для вантажних автомобілів французької компанії, спереду встановлена незалежна підвіска типу MacPherson. Вона доповнена стабілізаторами поперечної стійкості, а також трикутними важелями. На задніх колесах встановлені поздовжні ресори (одно- або дволистова), які гарантують міцність конструкції, але при цьому низьку висоту завантаження.
Для комерційних автомобілів важливим аспектом є витрата палива, адже він визначає вартість послуг. У міському циклі Пежо Боксер споживає до 7,5 літрів на 100 км шляху, в заміському — не більш 8,7 літра. У змішаному циклі заявлена витрата палива на рівні 8,7 літра. Ця машина має одні з кращих показників споживання палива у своєму класі.
Комфорт кабіни, м'якість крісел, а також організація простору в комерційних автомобілях випробовуються тривалими поїздками. Салон цієї машини продуманий до дрібниць: від індивідуальних крісел з регулюванням нахилу до першокласної шумоізоляції. Сидіння розроблялися з урахуванням тривалих рейсів, тому оснащені регульованою підтримкою попереку. Між кабіною і вантажним відділенням встановлена перегородка, отже, під час їзди в салоні нічого не гримить.
У кабіні передбачені місця для зберігання документів і особистих речей. Масивні предмети зручно зберігати в стельовій полиці (місткість 22 літри), дрібниці — у речових відділеннях або ящиках, що закриваються на ключ. Також в салоні є відкидний столик для роботи з документами. Мікроклімат у кабіні створює кондиціонер з протипиловим фільтром, а також багаторівнева система обігріву.