Автоцентр на Столичном (044) 206 80 00
Меню
 

АВТОМОБІЛЬ РОКУ: 6 НАГОРОД ДЛЯ PEUGEOT

ПІДПИСКА НА РОЗСИЛКУ

Дізнавайтеся новини першими

01.04.2020

2 березня в Женеві новий PEUGEOT 208 завоював титул «Європейський автомобіль року» і приніс Бренду PEUGEOT шосту нагороду в найпрестижнішій автомобільній номінації в Європі. Ця нагорода вручається щорічно за рішенням незалежного журі, що складається з 60 європейських автомобільних журналістів. 

PEUGEOT 208 став першим міським компактним автомобілем Бренда, який отримав нагороду «Європейський автомобіль року». Крім нього переможцями цього престижного конкурсу також ставали п'ять інших легендарних PEUGEOT різних сегментів: флагманський седан PEUGEOT 504 (1969), універсальний преміальний седан PEUGEOT 405 (1988), компактні сімейні автомобілі PEUGEOT 307 (2002) та PEUGEOT 308 (2014), а також кросовер PEUGEOT 3008 (2017), що став першим автомобілем сегмента SUV, який завоював нагороду з моменту заснування премії в 1964 році. 

Новий PEUGEOT 208: чергове «сакральне число» 

Новий PEUGEOT 208 став шостим автомобілем Бренда, який завоював найпрестижнішу автомобільну нагороду Європи. Він відповідає всім критеріям для перемоги в премії, а його виразний і елегантний дизайн став ключовим елементом стратегії PEUGEOT, спрямованої на зміцнення іміджу Бренда. Новий PEUGEOT 208 пропонує одні з найдосконаліших у своєму сегменті системи допомоги водієві, які дають можливість для напівавтономного водіння. Автомобіль пропонується як з електричним двигуном, так і з двигуном внутрішнього згорання. 

Новий PEUGEOT e-208 уособлює собою новий етап розвитку електромобільності: запас ходу 340 км (по тестовому циклу WLTP), потужність 100 кВт (136 к.с.) і крутний момент 260 Нм (доступний при старті з місця) дозволяють електромобілю прискорюватися до 100 км/год всього за 8 секунд. На автомобілі доступні три режими водіння: Sport, Normal і Eco. 
Новий PEUGEOT 208 вже став бестселером. На автомобіль прийнято 130 000 замовлень, 15% з яких припало на електричну версію, що дебютував у вересні 2019 року. 

PEUGEOT 504: перший трофей за прекрасні «очі Софі Лорен» 

Щоб згадати перший «Європейський автомобіль року» PEUGEOT, необхідно повернутися в минуле більш ніж на півстоліття. У 1969 році першим переможцем Бренда в цьому престижному конкурсі став PEUGEOT 504. Цей великий седан став символом зростання популярності моделей в своєму сегменті. З технічної точки зору він багато в чому був схожий на PEUGEOT 404 - за винятком незалежної підвіски всіх чотирьох коліс, вперше використаної компанією PEUGEOT на задньопривідному автомобілі. 

Його унікальний стиль став результатом тісної співпраці дизайнерського відділу PEUGEOT і Pininfarina. Італійське ательє розробило задню частину автомобіля, в той час як дизайнерський відділ PEUGEOT створив передню частину - про яку італійський дизайнер, відмовившись показувати свій варіант, сказав, що «у цього автомобіля погляд, як у Софі Лорен». 
Завдяки своїй легендарній надійності PEUGEOT 504 здобув собі славу в автоспорті, отримавши безліч перемог у престижних африканських ралі: ралі Сафарі, ралі Марокко і ралі Бандама. 

Перший «Європейський автомобіль року» PEUGEOT випускався з 1968 по 2005 рік, а загальний обсяг його виробництва склав 3 713 356 автомобілів, з яких 2 644 326 - в кузові седан. 

PEUGEOT 405: практично одностайне рішення 

Майже через два десятиліття, в 1988 році, переконливу перемогу в конкурсі «Європейський автомобіль року» здобув PEUGEOT 405. При цьому він отримав вищу оцінку від 54 з 57 членів журі! Візуально виконана в стилістиці PEUGEOT 205, модель 405 стала символом комфорту і задоволення від водіння. PEUGEOT 405 оснащувався найсучаснішими технологіями, в тому числі гальмівною системою з ABS і турбованим дизельним двигуном з робочим об'ємом 1,9 літра і потужністю 90 к.с. 

PEUGEOT 405 також був доступний в модифікації Mi16, що стала на момент свого дебюту справжнім еталоном динаміки. Двигун PEUGEOT 405 Mi16 потужністю 160 к.с. був створений за найдосконалішою технології того часу - з чотирма клапанами на циліндр. 
За кермом купе PEUGEOT 405, побудованого для ралі-рейдів на базі серійного седана, Арі Ватанен здобував перемогу на ралі «Париж - Дакар» в 1989 і 1990 роках. З технічної точки зору той автомобіль був наступником 205 Turbo 16. За кермом спортивного автомобіля, створеного на базі 405 T16, Арі Ватанен двічі виграв гонку в швидкісному заїзді на вершину Пайкс-Пік в США. Ті перемоги назавжди залишилися в історії завдяки фільму «Climb Dance», що розповідає про легендарні події. 

PEUGEOT 405 був надзвичайно популярний і за межами гоночних трас: загальна кількість проданих по всьому світу автомобілів перевищує 5 млн. екземплярів. 

PEUGEOT 307: автомобіль, який досяг нових висот 

У 2002 році на ринок вийшов PEUGEOT 307 - ідеально збалансований представник нового покоління компактних, високих і просторих сімейних автомобілів. Саме завдяки поєднанню цих якостей, через 14 років після PEUGEOT 405, він був визнаний в 2002 році «Європейським автомобілем року».

 

У порівнянні з конкурентами PEUGEOT 307 був вищим, що значно полегшувало посадку пасажирів. Його привабливий і динамічний зовнішній вигляд був у значній мірі брав своє натхнення PEUGEOT 206. Автомобіль забезпечував чудову оглядовість завдяки великому вітровому склу. Просторий, функціональний і практичний салон був характерний для класу мінівенів. Водії відзначали низький рівень шуму і вражаючу ефективність гальмівної системи. PEUGEOT 307 оснащувався найбільш екологічно чистим дизельним двигуном свого часу: силовий агрегат 2.0 HDi потужністю 110 к.с. був обладнаний сажевим фільтром. 

PEUGEOT 307 також ліг в основу цілого ряду моделей з різними типами кузова. Крім 3-, і 5-дверного хетчбеків, 4-дверного седана, 5-дверного універсала і купе-кабріолета (CC) в їх число також увійшла модель 307 WRC, що стала наступником PEUGEOT 206 WRC в Чемпіонаті світу з ралі в 2004 і 2005 роках.  

Загальний обсяг продажів PEUGEOT 307 (у всіх кузовних виконаннях) перевищив 3,7 млн. автомобілів. 

PEUGEOT 308: елегантність і динамічні характеристики 

У 2014 році для бренду PEUGEOT і всього іншого автомобільного світу почалася нова епоха. В PEUGEOT 308 дизайнери та інженери втілили в життя ідею сучасного автомобіля з енергійним характером. Завдяки новій модульній платформі EMP2 новий PEUGEOT 308 отримав ще більш компактні розміри і став легшим (-140 кг в порівнянні з попередником). В результаті його динамічні якості і керованість були визнані еталоном в своєму сегменті.

 

Кокпіт нового PEUGEOT 308, оснащений за останнім словом техніки, був спроектований для забезпечення максимально інтуїтивного керування автомобілем: його відмінними рисами були компактне рульове колесо, проекційний дисплей, висока центральна консоль і великий 9,7-дюймовий сенсорний екран. PEUGEOT i-Cockpit®, натхненний концептом SR1, задав нові стандарти в автомобільній галузі і став згодом однією з головних відмінних рис автомобілів PEUGEOT. 

З моменту запуску моделі в 2013 році по всьому світу сукупно було продано 1,7 млн. одиниць PEUGEOT 308 у всіх варіантах кузова. 

PEUGEOT 3008, перший кросовер, який став «Європейським автомобілем року» 

PEUGEOT 3008, перший кросовер, який отримав нагороду з моменту заснування конкурсу в 1964 році. Автомобіль першим отримав нове покоління PEUGEOT i-Cockpit® Amplify - водійське місце в стилі хай-тек з інноваційної архітектурою, що пропонує можливість інтуїтивно зрозумілого управління всіма функціями автомобіля. 

PEUGEOT 3008 оснащений системою інтелектуального приводу Advanced Grip Control з п'ятьма режимами руху, які дозволяють адаптувати автомобіль до будь-яких дорожніх умов. У 2016 році підрозділ PEUGEOT Sport представило 3008 DKR. Блискучий результат на ралі Дакар в 2017 році, коли гонщики PEUGEOT завоювали всі три призових місця, і перше місце на перегонах 2018 року дозволили компанії в черговий раз вписати своє ім'я в історію знаменитої гонки.  

У всьому світі з моменту запуску PEUGEOT 3008 в жовтні 2016 року було продано 900 000 автомобілів. 

Конкурс «Європейський автомобіль року»: вибір європейських експертів 

60 незалежних автомобільних журналістів з 23 країн складають групу експертів, які обирають автомобіль року. Представництво від кожної країни визначається розміром її ринку і значимістю автомобільної промисловості. Німеччина, Іспанія, Франція, Італія і Великобританія делегують до складу журі по шість експертів. Своїх представників мають також Австрія, Бельгія, Угорщина, Греція, Данія, Ірландія, Люксембург, Нідерланди, Норвегія, Польща, Португалія, Росія, Словенія, Туреччина, Фінляндія, Чеська Республіка, Швеція та Швейцарія. 

Експерти, що входять до журі конкурсу, кожен рік обирають одного переможця. Ним стає найбільш цікава новинка на автомобільному ринку незалежно від сегмента, форми кузова і ціни, яка перебуває в продажу протягом 12 місяців перед нагородженням. Найголовнішими критеріями при виборі переможця є технічні інновації і співвідношення ціна/якість. Конкурс «Європейський автомобіль року» існує з 1964 року: це найстаріший і найбільш престижний трофей в автомобільному світі.