Автоцентр на Столичном
(044) 206 80 00 (067) 406 80 00
Меню
Автоцентр на Столичному Новини і Акції Новини Автосалон Глобальні продажі Групи PSA в рік коронавірусної кризи склали 2,5 млн автомобілів
 

Глобальні продажі Групи PSA в рік коронавірусної кризи склали 2,5 млн автомобілів

ПІДПИСКА НА РОЗСИЛКУ

Дізнавайтеся новини першими

14.01.2021

«2020 рік видався досить важким, зважаючи на всесвітню кризу, викликану коронавірусом. Але незважаючи на це, співробітники нашої компанії по всьому світі в повній мірі продемонстрували незламний дух і силу волі, продовжуючи пропонувати нашим клієнтам екологічно чисті, безпечні та доступні моделі, що гарантують збереження свободи пересування. Відповідність новим європейським вимогам до викидів CO2 з моменту їх вступу в силу відображає наші фундаментальні етичні принципи. Перед тим, як ступити на новий шлях - вже в рамках альянсу Stellantis - я хотів би щиро привітати всіх наших співробітників з цими досягненнями», – заявив голова правління Groupe PSA, Карлос Таварес.

opel vivaro

Лідерство в області електромобілів, органічний і динамічний перехід від ДВС до електродвигунів

В результаті послідовної реалізації стратегії електрифікації Групи протягом минулого року всі її Бренди тепер мають в своїх модельних лінійках або плгін гібриди, або електромобілі. Крім того, стартувала стратегія електрифікації для китайського ринку. На сьогоднішній день Група PSA пропонує своїм клієнтам на вибір 17 різних моделей електромобілів.

У наступному році електричний модельний ряд Групи поповниться шістьма новими моделями і включатиме в себе 23 моделі, що охоплюють всі можливі потреби клієнтів - як для особистого, так і для комерційного використання.

Паралельно з цим Groupe PSA продовжила роботу над значним скороченням рівня викидів CO2 своїх автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння.

opel corsa

Відповідність очікуванням клієнтів - від експертних нагород до успішних інтернет-продажів

У 2020 році в цілому сім нових моделей удостоїлися трьох світових нагород автоекспертноъ спільноти, що стало свідченням повної відповідності наших продуктів очікуванням клієнтів.

Кризовий рік також став чудовою нагодою для розвитку інтернет-продажів. Продаючи в середньому в другому півріччі по 4000 автомобілів на місяць, Групі вдалося реалізувати через інтернет в трьох європейських країнах 40 000 автомобілів, включаючи моделі, продані співробітникам компанії, і всі Citroën Ami. Група поставила собі за мету досягти до кінця 2021 року позначки 100 000 автомобілів, які будуть продані в Європі через інтернет.

Європа: відновлення зростання в останньому кварталі і акцент на скороченні викидів CО2

У другому півріччі 2020 року обсяги продажів Groupe PSA різко зросли щодо першої половини року (+ 40%), і в останньому кварталі концерн повернувся до позитивної динаміки зростання: частка ринку збільшилася на 0,5 п.п. щодо третього кварталу, а найбільша частина зростання припала на Бренд PEUGEOT (+ 0,1% рік до року) і зростання Opel-Vauxhall в 4-му кварталі (+0.3 п.п в порівнянні з аналогічним періодом 2019). Групі також вдалося зберегти впевнене становище на своєму головному ринку - у Франції частка ринку PSA в 2020 році збільшилася на 0,14 п.п.

  • У 2020 році Група приділяла особливу увагу скороченню викидів CO2, забезпечивши дотримання нових європейських стандартів в повній відповідності з прийнятими на себе зобов'язаннями. Групі вдалося виконати вимоги в області викидів CO2 як в частині оптимізації показників шкідливих викидів двигунів внутрішнього згоряння, так і в частині зростання обсягів випуску автомобілів з низьким рівнем викидів (+2,61 п.п. для плагін гібридів і +3,51 п. п. для електромобілів щодо рівня 2019 року).

купить опель виваро

Близький Схід і Африка: позитивна динаміка комерційних показників і впевнене розширення присутності

Частка ринку Групи PSA на Близькому Сході і в Африці в 2020 році склала 7,2% (+2,1 п.п. щодо 2019 року). Обсяги продажів нових автомобілів збільшилися на 21% і досягли більше 200 000 одиниць завдяки успішним результатам в таких країнах, як Єгипет (+3,81 п.п.), Туреччина (+1,4 п.п.) і Марокко (+0,7 п.п.).

У 2020 році присутність Groupe PSA в цьому регіоні значно зміцнилася. Продуктивність заводу в місті Кенітра в Марокко збільшилася в два рази. Обсяг продажів був збільшений за рахунок розширення регіональної торгової діяльності із залученням нових імпортерів в країнах Перської затоки і Тропічної Африки.

КНР: стабільний щомісячний ріст обсягів продажів і нові моделі електромобілів

У Китаї Groupe PSA з вересня фіксувала безперервне зростання щомісячних продажів протягом чотирьох місяців поспіль. Одночасно з цим в КНР в рамках триваючої стратегії електрифікації доступний модельний ряд нових електричних автомобілів поповнився чотирма новими моделями.

Після оприлюднення нового стратегічного плану DS Automobiles в серпні, у китайському підрозділі DS China в листопаді змінилася команда керівників. Запуск нової флагманської моделі DS 9 намічений на першу половину 2021 року.

Латинська Америка: успішне протистояння кризі

Ринки латиноамериканських країн серйозно постраждали від Коронавірусної кризи в 2020 році (в різних країнах падіння в порівнянні з минулим роком склало від -27% до -31%), однак Groupe PSA вдалося досягти впевненої динаміки відновлення, і в підсумку в четвертому кварталі 2020 року частка ринку концерну склала 2,5%, перевищивши показник за аналогічний період 2019 року (2,3%).

  • В Аргентині частка ринку виросла з 10,1% в 2019 році до 10,5% в 2020 році, чому сприяв вихід нового PEUGEOT 208 місцевого виробництва, створеного на надсучасній платформі CMP, і який збирається на заводі El Palomar, а також CITROËN C5 Aircross. У другій половині 2020 року в Мексиці стартував продаж нового пікапа PEUGEOT Landtrek вантажопідйомністю 1 тонна, а частка ринку Групи в цій країні вперше перевищила 1%.

Індія і Азіатсько-тихоокеанський регіон: впевнене зростання ринкової частки Групи PSA

Незважаючи на загальне падіння ринку на 18,3%, сукупні продажі Групи PSA в регіоні скоротилися всього на 6,6% щодо рівня 2019 року.

Три Бренда Groupe PSA зберігають міцні позиції в Японії - особливо після недавнього запуску таких моделей, як CITROЁN Berlingo, PEUGEOT 208, 2008 и e-2008, DS3 Crossback и DS3 Crossback E-TENSE.

Запуск бренду Citroën в Індії намічений на перше півріччя 2021 року разом з виходом кросовера Citroën C5 Aircross, слідом за яким з'являться нові проривні моделі місцевої розробки.

Регіон Євразія: зростання частки ринку

Незважаючи на те, що на ситуацію в регіоні вплинула пандемія коронавірусу, продажі Групи зросли, і частка ринку концерну збільшилася на 0,2 п.п. (З 0,7% до 0,9%). Зокрема, на двох основних ринках - України та Росії - зростання склало 0,1 п.п. (до 0,5%) і +2,2 п.п. (до 8,5%) відповідно.

Внесок у досягнення цього результату особливо внесла Україна, всі Бренди Групи - PEUGEOT, CITROËN, DS Automobiles і Opel - показали відмінні результати на ринку. Незважаючи на загальне падіння ринку на 2,2% щодо продажів за 2019 рік, Групі PSA в Україні вдалося наростити свою частку ринку, яка склала 8,48%. Історичний успіх для України.