Автоцентр на Столичном (044) 206 80 00
Меню
 

Огляд нового позашляховика Jeep Wrangler

ПІДПИСКА НА РОЗСИЛКУ

Дізнавайтеся новини першими

04.02.2019

Американський позашляховик Jeep Wrangler - втілення класичного дизайну з сучасним оснащенням і модульним кузовом. На дорогах України він з'явився восени минулого року. Цей автомобіль неможливо сплутати з іншими, завдяки фірмовим круглим фарам, рельєфним, брутальним крилам, а також незмінною радіаторною решіткою. Всього три елементи роблять авто впізнаваним на дорозі.

Довжина позашляховика четвертого покоління складає 4,88 м, висота - 1,83 м. Кузов отримав більше алюмінієвих елементів, що знизило загальну вагу на 90 кг, але ніяк не вплинуло на жорсткість та безпеку. Моделі всіх комплектацій мають знімний дах, дверцята, а також лобове скло, яке легко опускається.

Просторий, колись аскетичний салон, отримав безліч комфортних доповнень і технічних "фішок". Перш за все, це шкіряна обшивка кермового колеса та важелів керування, сидіння з боковою фіксацією, а також кольоровий бортовий комп'ютер. Також в салоні вас здивує:

  1. Кермо, що регулюється по виносу та висоті;
  2. Мультимедійний дисплей (8,4 дюйма);
  3. Обігрів кермового колеса та сидінь (починаючи з базової версії);
  4. Двозонний клімат-контроль;
  5. USB-роз'єми для підзарядки гаджетів 

Перший універсальний позашляховик

Для українського ринку американська компанія представила Jeep Wrangler з 2-літровим турбодвигуном. Силова установка розганяє джип до "сотні", менш ніж за 9 секунд. Чіткість та одночасно плавність перемикання швидкостей забезпечує новий восьмиступінчастий "автомат". Вранглер ідеальний для міста, адже споживає до 11 літрів на 100 км. Проте не менш ефективний за межею великого міста та на бездоріжжі.

Оцінювати нове покоління Jeep Wrangler варто з позиції позашляховика. Автомобіль вражає зниженими передачами, а також наявністю ряду повнопривідних режимів. Наприклад, для повсякденної їзди по місту є режим «4x4 Auto». Для складних, непрохідних трас передбачений спеціальний режим «4x4 Part Time».

Модель четвертого покоління потішила під час тест-драйву на асфальтованому дорожньому полотні. На відміну від попередників, цей позашляховик впевнено почуває себе на будь-якому покритті. Розробники усунули люфти, які були при повороті кермового колеса і поліпшили шумоізоляцію. Звичайно, знімні деталі під час їзди створюють невеликий шум, але дискомфорту він не доставляє.

Jeep Wrangler завжди був прекрасним позашляховиком, він проходив найскладніші траси, здолав болота і броди (глибиною до 76 см). Моделі нового покоління стали більш комфортними для їзди в місті. З автомобіля для риболовлі або полювання, Вранглер перетворився в універсальний транспорт, на якому зручно їздити по магазинах, возити дітей до школи або подорожувати.