05.01.2021
Відомий німецький Бренд отримав новий образ. Йдеться про обережно вимальовані емблеми в формі блискавки, оновлений шрифт "Opel Next" і жовтий колір при фарбуванні елементів. Кожна з перерахованих характеристик демонструє інноваційний підхід Бренду до створення автомобілів.
Рішення про іміджеве оновлення прийнято компанією для того, щоб зовнішній вигляд авто став більш сучасним і сміливим. Протягом довгих років компанія є символом демократичних інновацій. Новий Opel – втілення фірмового стилю, який відображає особливий дух.
Уже з запуском концепт-кара Opel GT X Experimental стартував шлях у майбутнє. Даний автомобіль був представлений з оновленою фірмовою "блискавкою" Opel. Завдяки елементам іміджу, пофарбованим в неоновий жовтий колір, фірмовий стиль став володарем нової позиції у кольоровій гамі.
Пізніше, з виходом першого серійного авто в такому стилі Opel Mokka, з'явилася спеціальна фірмова деталь "VIZOR" і кокпіт останнього покоління Pure Panel.
Сьогодні Бренд представляє поліпшену емблему, колір і шрифт, які є головними складовими нового образу. Даний стиль буде представлений у першій половині 2021 року на прикладі Opel Crossland і переробленого Opel Mokka. Прогресивний дизайн майбутніх машин чудово вписується в концепцію сучасного світу.
За словами керуючого директора по маркетингу, продажам і післяпродажного обслуговування Opel Ксав'є Дюшеміна, компанія прагне пройти шлях від німецької стриманості до яскравості. Сучасний образ стане справжнім уособленням оновленої продуктової програми.
Дизайн буде досить мінімалістичним, акцентуючи увагу на новій емблемі: навколишнє кільце стало тоншим, за рахунок чого виділяється "блискавка". З легким і енергійним шрифтом "Opel Next" автомобілі уособлюють сучасність. При цьому, буде представлено три варіанти написання – тонкий, стандартний і жирний. Жовтий символізує електрифікацію, яка захопила світ, і запам'ятовується з першого погляду.
Образ, розроблений разом з агентством VELOCITY McCANN і Monotype, буде відображатися у всіх продуктах продажів і маркетингу. Таким чином Бренд продукує свою впізнаваність, самобутність і прогресивність.
Автоцентр на Столичці протягом 15 років визнається одним з лідерів продажів на автомобільному ринку не тільки в Києві, а й у всій Україні.
Будучи офіційним українським дилером Опель салон пропонує одразу кілька переваг покупки транспортного засобу: