14.07.2021
Бренд Stellantis N. V. представив шлях розвитку електроустановок для машин. Програма дозволить відомим компаніям презентувати потужні і продумані електромобілі. Транспортні засоби будуть доступні за невисокою ціною, яку зможе собі дозволити людина з будь-яким соціальним статусом. Такі дії Бренда допоможуть маржі прибутку зайняти стійку двозначну позицію.
За словами головного виконавчого директ Карлоса Тавареса, належна увага приділяється клієнтським запитам. Електрифікація дозволяє автолюбителям отримати потужний, динамічний і стильний варіант для комфортної повсякденному житті. Великі інвестиції приведуть до виходу нових технологій на міжнародний ринок.
Велика увага буде приділена фінансової складової. Об'єднання провідних компаній в групу сприятиме реалізації синергетики. Очікується, що розмір річної синергії фінансів групи перевищить 5 мільярдів євро.
Активна розробка і впровадження стратегії втілюється в розрахунках зниження собівартості, оптимізації всіляких витрат, а також освоюються нові схеми отримання доходів.
Досягти двозначних показників скоригованої маржі операційного прибутку планують до 2026 року. Це зробить Бренд еталоном рентабельності авторинку.
У планах у Stellantis - вихід на світову арену з екологічними автомобілями. Частка транспортних засобів з мінімальним рівнем викидів CO2 значно виросте. Згідно з прогнозами, в європейських країнах їх кількість збільшиться до 70% від загальної кількості машин, а в США - до 40% (в сегменті легкових машин і легких пікапів).
Загальна інвестиція в розмірі 30 мільярдів євро дозволить до 2025 року розробити електроустановки та програмне забезпечення до них. Засоби для реалізації становлять вкладення спільних підприємств для фінансування їх діяльності. При цьому ефективність планують зберегти на рівні 30%, що перевищує показник по галузі (з урахуванням капітальних витрат).
У планах Stellantis - вихід на перше місце по ринку авто з електродвигунами. Нові технології електрифікації будки впроваджені по всіх лінійках, аж до фургонів на водневих елементах паливної системи.
Згідно зі стратегією по установці акумуляторних батарей, до 2025 року будуть забезпечені ємності на 130 ГВт * год, а до 2030 - понад 260 ГВт * год. П'ять великих фабрик Європи та Північної Америки зможуть задовольнити запити на батареї і компоненти для електромобілів. Варто відзначити, що Stellantis писала меморандум про співпрацю з Європою і Північною Америкою в сфері поставки літію.
Собівартість буде знижена до 2024 року на 40%, а до 2030 року - ще на 20%. На це вплинуть оптимізація, поліпшення хімічного складу, спрощення модулів і т.д.
Завдяки ремонту, вторинній переробці і стійкості системи буде збільшений термін служби.
Щоб забезпечити якомога більше водіїв електромобілями, витрати на їх володіння будуть дорівнюють витратам на авто зі звичайним двигуном. Оскільки кожен Бренд має свій ДНК і особливі принципи діяльності, вони можуть пропонувати свої електричні рішення. З метою демонстрації унікального підходу Stellanis показала гасла, що позначають пріоритети Брендів:
Основні ппрінціпи електромобілів - швидка зарядка і запас ходу. Акумулятор пропонує 500-800 км і 32 км зарядки за хвилину.
Користуватися електрокаром зможе кожен - приватна особа або клієнт автопарку. Автомобіль з такою батареєю відмінно обслуговує запити повсякденному житті: підзарядка, підключення до партнерських програм, інтелектуальне використання електромереж.
З метою задоволення потреб клієнтів розвиваються мережі бисть зарядки по всій Європі. Цьому передує підписання меморандуму про партнерство Free2Move eSolutions і Engie EPS.
Базовим елементом електрокарів є чотири платформи. При цьому слід забезпечити гнучкість і можливість експлуатації загальних компонентів. На кожній базі за рік можна підтримувати виготовлення двох мільйонів авто.
Актуальні платформи:
Сегмент силових установок включає три модулі електроприводу (EDM), який об'єднує трансмісію, двигун і інвертор. Таким чином можна зібрати транспорт з переднім, заднім, повними електричним приводом.
Злагоджена робота платформи, EDM і акумулятора забезпечує чудові характеристики запасу ходу і швидкості зарядки.
Оновлення апаратної бази і програмного забезпечення значно подовжить термін експлуатації. Stellantis самостійно розробить ПО і компоненти управління для підтримки індивідуальних якостей кожного Бренда.
Акумуляторні батареї будуть адаптовані як до міських легковим авто так і потужним вантажівкам. До 2024 року планується випустити два види - з високою щільністю і з чистим складом (без нікелю і кобальту). Перша технологія твердотільних акумуляторів буде представлена до 2026 року.
Зараз концерн працює над створенням спільних підприємств, що виготовляють електроустановки, трансмісії, хімічні елементи акумуляторів, цифрові приладові панел, мережеві сервіси. Це відкриває можливість продемонструвати свої компетенції і показати досвід партнерів для оптимізації розподілу капіталу.
У Stellantis вважають, що електрифікація є важливим етапом для технологічного майбутнього. Зараз компанія активно реалізовує стратегію, щоб перевершити очікування клієнтів і вийти на двозначні показники маржі операційного прибутку. Для цього у виробника є все необхідне - навички, стійкість, дух і масштаби.
Компанія вважається однією з провідних на світовому автомобільному ринку. Головна мета діяльності - свобода пересування. Це досягається завдяки унікальним і надійним рішенням. Сильні сторони, що впливають на результати, полягають в досвідченості, високої кваліфікації співробітників і прихильність ідеям. Stellantis планує оновити культові марки, в основі яких лежить пристрасть і дух змагань.
Компанія хоче стати лідером, що працюють на благо всіх акціонерів і спільнот, з якими вона співпрацює.