04.09.2018
Віце-президент студії дизайну компанії Opel Марк Адамс оголосив про зміну дизайнерського напрямку фірми.
Дизайн певним чином є філософією бренду. У німецькій автомобільній компанії вирішили кардинально змінити підхід до створення «зовнішності» авто. Новий напрямок, який одержав назву «Opel Compass», представлять в одному з концептів у рамках Паризького автосалону, який відбудеться в жовтні.
Команда Марка Адамса розробила лаконічний, сучасний екстер'єр, який вже зараз називають сміливим та бездоганним. Стиль «Opel Compass» має одну візуальну особливість - він створюється на основі двох осей, розташованих на передній частині авто. Вертикальна та горизонтальна осі перетинаються в центрі, підкреслюючи фірмову емблему.
Вертикальною віссю стане рельєфна лінія на капоті. Горизонтальну підкреслять декоративними лініями на радіаторних решітках, продовживши тонкими, денними LED-вогнями. Ходові вогні мають обрис крила, що зробить екстер'єр динамічним. Концепцію компаса планують використовувати у всіх нових моделях Опель.
Нова філософія дизайну стане продовженням концепту 2016 року, а саме моделі Opel GT Concept. Представляючи ідею, Марк Адамс згадав цю концепцію, відзначивши прості лінії, правильні сучасні пропорції, а також продумані деталі. Всі ці елементи зробили авто візуалізацією майбутнього німецького автовиробника.
Також віце-президент заявив, що новий дизайнерський напрям - це приклад спадкоємності компанії Опель, її історії та особливого способу вираження цінностей. Opel Compass - це не черговий концепт. Це нова структура, на основі якої будуть створюватися майбутні лінійки автомобілів німецького автовиробника.
Головна мета дизайнерського відділу - створювати сучасний транспорт, який виділяється не складними, хитромудрими формами, а лаконічним, простим, унікальним екстер'єром. Нас очікує поява машин, які неможливо не помітити в стрімкому міському потоці.
Адам з гордістю заявив, що його команда створює унікальні проекти з власним характером та архітектурою. Їх неможливо скопіювати чи переплутати з іншими. Дизайнерам вдалося поєднати три важливих поняття: фокус, інтуїтивність, ясність. Усі вони втілюються в те, що ми називаємо бездоганним дизайном.