22.06.2018
Легендарна модель з’явилась на ринку ще в 1993. За 25 років поціновувачам бренду представили 4 покоління KIA Sportage. Компактний та швидкий кросовер припав до душі більш ніж п’яти мільйонам водіїв у всьому світі. Виконавчий віце-президент компанії KIA Motors Ho Sung Song (Хо Сун Сон) стверджує, що подолання 5-мільйонного рубікону – це історична подія, якою пишається компанія.
За 25 років існування, Sportage став еталоном сучасного міського кросовера не тільки для компанії KIA, але й інших автовиробників. Рівень продажів легендарної моделі показав, які автомобілі дійсно цінують сучасні водії. Успіх моделі став певним вектором для створення лінійки інших кросоверів КІА. З кожним роком модельний ряд розширюється та вдосконалюється.
Sportage отримав звання беззаперечного бестселера корейського бренду у 2016-2017. У продажах він випередив навіть KIA Rio. 2018 рік не стане виключенням. Про це свідчать перші показники продажів за січень (36632) та лютий (32930) поточного року. Ці цифри також посприяли історичному перетину планки у 5 мільйонів.
Концепцію KIA Sportage представили за два роки до офіційного старту продаж. У 1991 на Токійському автосалоні відвідувачів приголомшили концепцією нового автомобіля, що поєднав у собі стрімкий характер спорткару та зручність міського кросовера. Розробники заявили про універсальність моделі, що втілює собою ідею майбутнього SUV. Відвідувачі салону побачили компактний, практичний та стильний автомобіль для поїздок у місті та далеко за його межами.
Бестселером стало вже перше покоління нині легендарних автомобілів. У 1993 корейський бренд продав понад 500 тисяч моделей Sportage. Друге покоління машин було ще більш успішним. Протягом семи років виробник реалізував близько 1 230 000 одиниць. Третє покоління кросоверів за 6 років здивувало показниками в 2 000 000 проданих одиниць.
Німецький журнал Auto Bild проводить тестування машин, аналізуючи головні показники в ході 100-кілорметрового заїзду. Представник третього покоління отримав найвищий бал у своїй категорії. Протягом усього випробування, машина показала себе надійним, зручним та безпечним транспортним засобом. Вона проїхала весь шлях без єдиної відмови систем чи поломки.
Кросовери третього покоління також випробовували експерти німецького журналу Auto Motor und Sport. Це одне із найдовших та найскладніших досліджень, що має на меті випробувати авто, імітуючи 2-річний термін використання. Sportage гідно пройшов тест-драйв, показавши ефективність та надійність на дорогах різної складності.
Однією з найсуттєвіших переваг KIA Sportage є стильний, завжди актуальний дизайн. Моделі третього та четвертого покоління високо оцінили дизайнерськими преміями Red Dot Design Award та iF Design. Не залишили без уваги й системи безпеки. У 2017 році Страховий інститут США оцінив безпеку кросовера найвищим рейтингом. Випробування показали, що ця машина безпечна в будь-яких умовах.
Сьогодні в продажі представлені кросовери четвертого покоління. Вони вирізняються сучасним дизайном, технологічним оснащенням, комфортом та високим рівнем безпеки. Виробник пропонує на вибір декілька двигунів та КПП, що забезпечують потужність та динамічність, якої очікують поціновувачі бренду. Це сучасний транспорт для активних водіїв, що полюють за враженнями.
Представники четвертого покоління стали найбільш успішними за всі 25 років існування моделі. Мільйонну позначку продажів кросовер подолав уже в січні цього року. Тобто, за 2,5 роки після початку продажів. Успішність автомобілів підтверджується не тільки високими показниками реалізації, але й рядом нагород у міжнародних конкурсах.
Німецька компанія J.D.Power щороку проводить дослідження надійності та безпеки автомобілів. Це дослідження називається Vehicle Dependability Study. Кросовери четвертого покоління досліджували у класі компактних SUV. Модель Sportage отримала беззаперечну перемогу, випередивши конкурентів у багатьох показниках.
Нагадаємо, що на цей час в Автоцентрі на Столичному діють знижки на моделі Kia Cee'd 2017, а також Sportage 2017. Акція триватиме до 30 травня.
Обрати мову сайту: