02.11.2018
В рамках Паризького автосалону південнокорейський виробник представив новинку, яку з нетерпінням чекають європейські шанувальники. Електричний кросовер Niro EV, створений на базі гібрида Niro, здивує технічним оснащенням, а також запасом ходу до 485 км.
На презентації в Парижі представники Kia Motors Corporation заявили про те, що заряду нового електромобіля вистачить на поїздку, тривалістю понад 480 кілометрів. З таким потенціалом Niro EV цілком може замінити гібридні автомобілі, а також моделі зі звичними бензиновими або дизельними двигунами.
У модельному ряду Kia це другий автомобіль з електродвигуном. Першим був Soul EV - елегантний 5-дверний кросовер. На момент презентації новинки в Парижі компанія отримала понад 5 тисяч попередніх замовлень. Про популярність Niro EV можна говорити ще до старту продажів.
Зовні новий електромобіль нагадує згаданий раніше кросовер Niro. Він дивує плавними вигинами кузова, оригінальною оптикою та видозміненою радіаторною решіткою. Проте кардинальною відмінністю є електродвигун, потужністю 150 кВт (що можна порівняти з 204 к. с.) при обертовому моменті в 395 Нм. Настільки потужну силову тягу забезпечує літій-іонний акумулятор (64 кВт/год), що гарантує запас ходу на 485 км.
Першу сотню електричний кросовер розмінює за 7,8 секунд. Випробування показали його стійкість на дорозі та комфортну керованість. Все завдяки зниженому центру тяжкості через батарею, розміщену внизу кузова.
Niro EV обладнаний рядом електронних асистентів, які допомагають водієві уникнути небезпечних ситуацій на дорозі або максимально безпечно вийти із них. Перше, чим порадує новинка, - сучасним круїз-контролем, який має функцію Stop & Go. У місті особливо корисними стануть системи контролю сліпих зон та оповіщення про наближення об'єктів. Це ПЗ розроблено для уникнення наїздів на пішоходів, лобових та фронтальних зіткнень.
Особливої уваги заслуговує програма контролю за перебуванням автомобіля в своїй смузі. Це функція автономного управління, тобто автопілот. Вона складається з ПЗ та ряду датчиків, які зчитують розмітку дорожнього полотна, а також аналізують параметри руху машин попереду. Обробляючи дані, система самостійно встановлює швидкість руху, дотримуючись безпечної дистанції.
Екологічність кросовера підкреслюють блакитні елементи на панелі приладів. У поєднанні з чорним матовим оздобленням салону це виглядає надзвичайно стильно. Замість звичного перемикача передач встановлений невеликий, зручний важіль, що дозволяє встановлювати потрібний режим роботи електромотора.
У центрі консолі розмістився сенсорний екран (7 дюймів), на який виводиться інформація про стан автомобіля, в тому числі відсоток заряду акумулятора. Також монітор служить для управління аудіосистемою і GPS-навігатора. В цілому салон нової моделі нагадує Niro.
Від гібридної моделі новому кросоверу також дісталася велика платформа, яка дозволила встановити досить великий акумулятор без шкоди простору салону. У цьому автомобілі комфортно розмістяться пасажири різної комплектації. Для перевезення багажу передбачений великий багажник, об'ємом 451 л, який можна ще більше розширити коштом салону. Крісла заднього ряду легко складаються, звільняючи місце для перевезення довгих вантажів або великої кількості багажу.